Ik ga naar Ghana! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Tessa Vlugt - WaarBenJij.nu Ik ga naar Ghana! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Tessa Vlugt - WaarBenJij.nu

Ik ga naar Ghana!

Door: Tessa de Vlugt

Blijf op de hoogte en volg Tessa

19 Mei 2014 | Nederland, Zwolle

Hallo lieve lezers,

Met nog minder dan twee weken te gaan schrijf ik jullie mijn eerste bericht over mijn aanstaande reis naar de stad Tamale in Ghana.

Wat ik ga doen in Ghana? Dat is een vraag die me al vaak is gesteld in de afgelopen tijd. Het antwoord is simpel: de kinderen van Tamale Children's Home verzorgen, vermaken en (hopelijk) blij maken, wonen bij een lokaal gastgezin, een zeker weten onvergetelijke ervaring opdoen en vooral veel genieten!

Ik ga (helaas...) maar vier weken naar Ghana, maar dat maakt het voor mij niet minder leuk om mijn ervaringen af en toe met jullie te delen. Ik ga proberen om wekelijks een update te geven van mijn belevenissen met wat foto's om ook in Nederland de Afrikaanse sfeer te kunnen proeven. Hopelijk genieten jullie dan een beetje met mij mee!

Mijn to-do lijstje is zo goed als helemaal afgewerkt, mijn armen zitten vol vaccinaties en morgen haal ik mijn visum op bij de Ghanese ambassade in Den Haag. Niets kan mij er nog van weerhouden om te gaan!

Alleen nog even aftellen tot het zondag 1 juni is...

Hopelijk tot snel, als je mijn volgende bericht leest vanuit Ghana!


  • 19 Mei 2014 - 21:43

    Barbara:

    Lieve Tes!
    Ik wilde dat ik mee kon! Het wordt vast een onvergetelijke ervaring:) echt cool dat je dit doet!! xxx

  • 19 Mei 2014 - 21:44

    Linda:

    Wow Tessa wat gaaf en stoer dat je aan deze reis gaat beginnen. Graag wil ik je heel veel plezier wensen en ik weet zeker dat je een mega aan ervaring op gaat doen. Zet hem op en ik houd je up date vanuit Ghana in de gaten!

    Geniet!

    Liefs Linda

  • 20 Mei 2014 - 07:37

    Eugenie:

    Hoi Tessa,
    Geniet ervan!!!.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 18 Dec. 2009
Verslag gelezen: 397
Totaal aantal bezoekers 16568

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 29 Juni 2014

Ghana: werken in een weeshuis!

27 Januari 2010 - 25 Juni 2010

Studeren in Lissabon

Landen bezocht: