Nog maar twee weken! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Tessa Vlugt - WaarBenJij.nu Nog maar twee weken! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Tessa Vlugt - WaarBenJij.nu

Nog maar twee weken!

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

11 Januari 2010 | Nederland, Groningen

Heey!
Mijn tweede bericht komt toch iets eerder dan geplanned, want ik ben de laatste tijd zo erg met mijn aankomende vertrek naar Lissabon bezig dat ik er wel iets over kwijt MOET!

Over iets meer dan twee weken, namelijk op 27 januari om 12.15, zal ik vertrekken vanaf Schiphol, om via een korte tussenstop in Madrid in mijn stad voor het komende half jaar, Lissabon dus, te landen! Inmiddels ligt mijn ticket op tafel en zijn mijn koffers bijna gepakt, en heb ik ook vrijwel alle noodzakelijke dingen geregeld die je maar kunt bedenken.
De komende tijd is het dus vooral afscheid nemen van vrienden, familie, huisgenootjes, de stad Groningen, laatste tentamens maken, verslagen afronden etc. Het komt steeds dichterbij en dat voelt heel spannend en een klein beetje eng, maar als ik er aan denk hoe mooi mijn tijd daar vast en zeker gaat worden, word ik meteen weer blij en enthousiast!

Vanaf februari zal ik gaan wonen in en studentenhuis met zowel Portugese als Internationale studenten, een lekkere cultuurmix dus! Ik kijk er nu al naar uit om te gaan beginnen aan een tijdelijk nieuwe leven, een nieuwe taal te gaan leren, nieuwe vrienden te gaan maken en een hele mooie nieuwe stad te leren kennen!
Voor alle mensen die mij een kaartje, een brief of wat dan ook willen sturen ( vooral doen, want dat vind ik heel erg leuk!!), dit is mijn adres in Lissabon:

Av. General Roçadas, n.º 64
1170 Lisboa
Portugal

Nu nog even koukleumen in Nederland, en over twee weken naar het (hopelijk )warmere Lissabon dus!

Liefs Tessa

  • 12 Januari 2010 - 12:37

    Eugenie:

    Hoi Tessa,

    Ik zal je zeker volgen en reageren.Heel veel studie plezier en geniet er maar van.
    Groet,
    Eugenie

  • 15 Januari 2010 - 05:55

    Nina :

    BIJNA!!!!! En ik ben alweer bijna terug.. :( Deze week staat alleen maar in het teken van feestjes hier haha.. Heb je al een dag die jouw het beste uitkomt om te eten?

  • 18 Januari 2010 - 18:35

    Wilma:

    Hey meis.

    Ik wens je heel veel plezier en geniet ervan !!! We volgen je .

    Gr Wilma

  • 25 Januari 2010 - 12:56

    Marlieke:

    Lieve Tessa! Bijna is het zover :-) Wat zul je er zin in hebben (onderdruk het andere gevoel maar, haha!) Ik zal je volgen; een hele goede reis en geniet met volle teugen! Deze ervaring wil je niet missen..
    Veel plezier en tot over een paar maandjes, liefs!

  • 27 Januari 2010 - 15:57

    Marco:

    Hey Tessa!

    ik heb je net nog een smsje gestuurd maar die komt nog niet egt aan volgens mij:S

    Ik wou je iig heel veel succes en veel plzier wensen, maar dat komt vast wel goed, daar twijfel ik niet aan;)
    De zondag zullen nooit meer hetzelfde zijn zonder jou:P
    Tot snel, en het komt allemaal wel goed!

    kus marco

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Tessa

Actief sinds 18 Dec. 2009
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 16752

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 29 Juni 2014

Ghana: werken in een weeshuis!

27 Januari 2010 - 25 Juni 2010

Studeren in Lissabon

Landen bezocht: